vineri, 18 decembrie 2009

Craciun


Pentru ca tot am a scris acum cateva zile despre ce ne dorim de la mos. Mi-am adus aminte de cadourile primite copil fiind de la mos. Doamne ! ce fericit eram cand gaseam sub brad masinuta dorita sau robotelul dorit, iar in fiecare ajun de craciun nu puteam sa adorm deoarece gandul la ce cadou o sa primesc ma coplesa. Si , in fiecare an alaturi de cadoul primit era un biletel pe care scria mereu " sa fi cuminte". Cel mai mult imi placea in dimineata de craciun cand toata lumea era fericita de cadourile primite si toti eram veseli. Anul acesta pot spune ca cel mai frumos cadou a fost venirea zapezii pe care sincer eu personal o asteptam de ceva ani. Am constat ca micile amanunte sunt cele mai importante, ce poate fi mai frumos ca datul cu sania, batutul cu bulgari, plecatul la colindat? Sper ca prin ce am scris mai sus sa va trezesc acele amintiri nemuritoare pe care o sa le purtam cu noi toata viata si sa ne aducem aminte acum ca spiritul craciunului este aproape!

Un comentariu:

  1. foarte frumos ai scris..si stii ce?uneori cele mai mici lucruri ocupa cel mai mult loc in inima noastra.

    RăspundețiȘtergere