marți, 22 decembrie 2009

Cersetori

Pentru ca tot este perioada cadourilor si cersetorii nostri mult '' iubiti " incearca sa faca si ei rost de bani cum pot. Eu personal urasc cand merg la cumparaturi intr-un supermarket si sa ma abordeze la iesire sau la intrare tiganusi pe la 1.40 cu tigarea in mana care imi zic " hai barosane da-mi si mie un leu " si daca nu le dau sa imi ureze " sa te pupe stafiile de bou " . Sunt satul sa vad cum multe persoane care pot muncii nu o fac. Sunt satul sa fiu abordat de tiganci care isi chinuie puradeii tinandui in brate pe frigul asta poate poate se indura cnv sa le ofere un leu care desigur acel leu va ajunge pe bautura sau pe tigari nu pe mancare...... Chiar zilele trecute am patit o faza cand o tiganca imi baga purdelul pe gat ca sa ii dau 1 leu dar am plecat mai departe fara sa o bag in seama si desigur mi-am auzit niste cuvinte care va asigur ca nu erau de bine. Dar ne-am obisnuit cu ei si fac parte din viata noastra de zi cu zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu