miercuri, 16 decembrie 2009

Colindatorii


Dupa cum este si normal in aceasta perioada se pleaca la colindat cea ce imi place si mie. Dar in aceasta dimineata colindatori ( ma scuzati tigani ) au devenit foarte insitenti. Dormeam eu linistit cand aud soneria, si glasul acela pe langa melodie al unor tigani. Bag capul sub perna in speranta ca nu voi mai auzi nimic, dar ei tot sunau la usa si tot cantau. Ies la ei ( eu fiind destul de iritat ) ma intreaba primiti cu colindul ? Le raspund NU! Pana sa inchid usa aud " CE BULANGIU " Dupa deschid usa si le zic " mah voi cantati ptr bani sau ptr Iisus? Tiganii nu au mai zis nimic, dupa le zic mah voi nici macar nu aveti bunul simti sa plecati de la o usa cand nu va raspunde! si va asigur eu ca nu va raspunde cnv pe sc asta daca mai cantati asa. Deci am constat ca orice tigan care vrea sa faca bani in aceasta vreme pleaca la colindat. Un lucru bun macar nu fura! Dar sunt stresanti suna la usa ta pana raspunzi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu